Saturday, August 30, 2008

SPANIA....

Barcelona vazuta de la inaltime...a fost foarte frumos, dar voi nu ati experimentat cum e sa urci cu carjele pana acolo...a fost partea cea mai " frumoasa "....





Catedrala Tibidabo....
Do you like my gypsum???




Barcelona port...



Vecinul nostru Adrian, care sta si el in Spania acum, ne-a facut o vizita.


Statue of Columbus


a cemetery...

3 comments:

GIEJ Long said...

In sfarsit poze din Spania!
Ce ma bucur ca ai avut un timp frumos, desi imi pare rau ca nu ai avut doua picioare sa poti umbla pe unde vrei. Poate data viitoare vei face si ce nu ai putut acum.
Pozele sunt super, ne bucuram ca ni le-ai aratat si noua, punandu-le pe blog.

Anonymous said...

Spania a trecut de mult, altceva va rugam!
Ca de cand cu Facebook, vad ca ati abandonat blogul, domnisoara! :-)

Kent, Melisa,Tiana (and Coda) said...

Angi, what happened to your leg?! What a sad way to travel! I hope you still were able to enjoy your time! I'm sorry I haven't been here much! Life is so busy. I see you are using your English -- good for you! I am going to Ivona's today to have a play-date with all of the mommies and babies. I'm bringing fresh zucchini bread! No babies for me!